TV-spel

Har ganska precis kommit hem från stan. Agnes dök nämligen upp när jag slutade för att vi skulle gå och titta i affärerna. Hade egentligen inte tänkt köpa något, men hem kom jag med en ny topp, nya jeansleggings, en ny bh och två par nya trollingar! Alla var enligt mig - nödvändiga.
Annars har också Karro varit förbi idag. Vi gick och åt en mjukglass på Kvantum innan jag blev tvungen att gå tillbaka. Hon fick mig sugen på att se Lost, Heroes och Fringe.. Känner att det är dags att jag ser ikapp mig på de serierna nu. Dock kommer jag ju att ha massor med tid nu när Agge flyttar.
Ikväll har vi tänkt ha TV-spels kväll, eller något liknande. Vi köpte Wii Play för en månad sen drygt, men vi har inte haft tid att testa det än! Så ikväll kanske det äntligen blir dags.


STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pillinäsan

2009-08-15 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0