Tjockis

TV-spelandet slutade bra.. Testade Wii Play och det var inte så speciellt roligt ändå. Det var som lite för konstigt. Det enda jag fastnade för var när man skulle hitta Mii:s. I alla fall så gick jag och Agnes sedan ut för att leta efter den försvunna katten Lulle Andersson Jensen. Så när vi har varit ute ett tag och kollat runt så börjar vi gå tillbaka hemåt och vem tror ni inte sitter utanför huset? Då har den jäveln lyssnat på oss hela tiden när vi har varit ute och letat, men varit för lat för att gå hem. Jag älskar dock att han lyssnar på en när man kallar honom för "tjockis" ♥ Sen har vi också hunnit vara ute på äventyr i Munksund. Vi "spinkade" hemma hos Karro, haha! Jag och Agnes med en ficklampa kan nästan sluta dåligt! Haha, eller vi kan då inte behärska oss i skrattandet om vi säger så. Nu tänkte vi dock gå och lägga oss, ska upp tidigt imorrn och fara på loppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0