Tjejkväll

Igår kväll blev det så att jag satt och mös framför TV:n med loka, glass, en stor skjorta och tända ljus. Så tyckte ändå att det blev en något lyckad söndagskväll!

Idag har jag varit förbi ÖB med mamma, det blev ganska mycket nödvändiga grejer så nu känner jag mig duktig över mig själv (jag menar, jag köpte inte ens nå godis! Ofta man brukar klara att inte köpa godis på ÖB)! Nu tänkte jag laga mat och fixa mig, sen kommer Karolina förbi och hämtar mig. Ikväll är det nämligen tjejkväll hemma hos Emma i Öjebyn. Det blir jag, Karro, Emma, Agnes och Lisa - alltså några tjejer från klassen! Vi ska se film och bara mysa, så det lär nog bli skoj. Kanske packar ner UNO:t så att vi får dra en liten repris sen sist, haha.


Vi när vi precis hade börjat 2:an! Agnes var dock inte med denna episka dag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den nya=D Filmen är gjord 09! Fan vad bra tjejen spelade! Alla var toppen och jag tyckte den var så hemsk så jag grät=/ Men du har ju märkt att det inte behövs mycket för att få mig att gråta=P Kram

2009-08-10 @ 18:11:26
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0