Tiden går fort när man har roligt

Sitter och har tråkigt och är trött just nu. Längtar hem gör jag också, speciellt efter glasspaketet som finns i min frys! Det känns egentligen som att jag skulle vilja ha en mysig fetto-kväll framför TV:n, men idag är det party för Agnes skull som gäller. Så även om jag nu vill ligga hemma och sova kan jag ju inte göra det. Det är ju nämligen bara 3 dagar kvar på Agnes nedräkning nu. Tror dock inte att det kommer att bli en sen kväll för min del, för imorgon åker jag på en liten roadtrip med la familia. Till Kramfors bär det av. Så detta är min dag imorgon:
- Vakna före klockan nio (för tredje dagen irad, herre jistanes)
- Sätta mig i en bil till Umeå
- Donkendonkendonken
- Fortsätta färden den resterande biten
- Komma fram till en stuga och bara chilla med sällskapsspel osv hela kvällen

På måndag är vi kvar i Kramfors till tidig eftermiddag tror jag. Efter det blir det att sätta sig i bilen hemåt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0