Sveriges sämsta sida

Nu har jag varit vaken i över två och en halv timme. Har suttit och fördrivit tid framför datorn; eller mest Sveriges sämsta sida! Har suttit och skrattat åt de flesta bilderna, fastän jag hade sett många av dem förr.. Men det är sådant man gör när man har tråkigt, haha.

Jag kan inte riktigt bestämma mig vad som är spoilern. Att "killen" har bröst
eller benen i bakgrunden?

Emelie och Jenny kom hit igår. Vi satt och spelade UNO samt tittade på film/Prison Break. Trött som jag var igår somnade jag kring två och Jenny inte så långt senare än mig tror jag. Emelie har jag ingen aning om, hon var då uttråkad när vi hade somnat och jag vet att hon slog på Prison Break (som en skiva innehåller fyra avsnitt) någon gång också. När jag vaknade halv elva var skivan bara på tredje avsnittet, så hon lär ju ha somnat imorse någon gång.

Tänkte annars börja göra mig klar nu, tänkte nämligen hinna med att diska osv innan jag ska bege mig in mot staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0