Skolstart anyone?

Som jag sa skulle det bli lite sämre med uppdateringen nu. Just nu är jag ensam hemma (jävligt skönt känns det, fan vad man har börjat uppskatta det utan att tänka på det) så jag tänkte passa på att göra en snabb uppdatering.

Det känns så skumt att skolan har börjat om idag. Det är inte det faktum att jag inte kommer att vandra omkring i korridorerna eller ha lektioner på Backa nå mer som känns konstigt. Det är bara känslan av att inte vara tvungen att stiga upp tidigt och därför tänka på villken tid man ska lägga sig också. Det är känslan av att aldrig mer känna pressen inför en inlämning/ett prov som är dagen efter. Känslan att inte känna sig begränsad känns oerhört ny på något vis.
Förresten så har jag blivit helt ivrig för när André råkade nämna att Norrmalm nu inte längre finns som högstadieskola utan de eleverna går nu på Christina. Hur sjukt är inte det? Dock har jag vetat det sen vi (jag och Agnes) praktiserade på CH, men nu är det liksom verklighet. Jag tycker ganska synd om backen/långskata-barnen som måste byta till Norrmalm och sen CH. Alltså har de hunnit med minst tre skolor innan gymnasiet.

Idag håller jag tummarna för Agnes! Hon ska gå sin första visning idag!♥


Kommentarer
Postat av: Linisen

men hur fint är det att dom har bytt namn till CENTRALSKOLAN DÅ?!

2009-08-20 @ 12:29:21
URL: http://linahjemdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0