Shoppingförbud?

Har fastnat med musiken och bloggar ikväll. Kollade precis på klockan och insåg att jag måste börja dra mig nu. Ska bara lyssna klart på den här låten tänkte jag! Äsch tänkte länka den på youtube, men självklart fanns den bara upplagd i dåliga live-versioner.

Tänkte bara säga att idag när jag var på stan gick det inte så bra för mig. Jag har ju nämligen satt ett shoppingförbud på mig själv, eftersom att jag egentligen behöver spara pengar. Dock har jag den senaste veckan drömt om mig själv med en blommig kjol (fråga inte), jag har verkligen inte kunnat släppa en! Så idag när jag var på stan ville jag verkligen hitta en.. Och det gjorde jag också, så självklart var jag tvungen att köpa den (den kostade ju faktiskt bara 49 kronor till mitt försvar)! Hittade också en assnygg kofta/tröja på Carlings för 199, men då behärskade jag mig faktiskt eftersom att den inte fanns i större storlekar (den tröjan skulle sitta löst annars skulle den inte vara fin enligt mig). En mascara blev det dock (den var faktiskt på 25% rabatt), men det behövdes verkligen!
Nu funderar jag dock på att ge bort mina kort till Lina ett tag eller något, det här kommer aldrig att gå i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0