Parkering för juden

Idag kom jag hem till en spolandes toalett! Jag blev asrädd att det var någon i lägenheten för jag var säker på att Emelie och Jenny inte var kvar. Jag tände sakta lyset i toarummet och kollade oförståeligt på toaletten.. Jag tog några steg närmare (i sakta fart) och upptäckte då att spolningsknappen hade fastnat nere! Så toaletten hade väl stått och spolat någon timme kanske, haha.

Annars vet jag inte vad som händer idag. Sitter just nu här med min överfrysna glass (det går inte ens att äta den - den är hård som sten) och funderar på att lämna datorn för TV:n. Soffan är ju betydligt bekvämare än datastolen om man säger så. Samtidigt vill jag sitta kvar här och lyssna på musik. Äh, får väl ta mig en titt på tvplaneten och bestämma mig utefter tablån.


Bilden passar ganska bra in idag! Det var nämligen en av de lejda sakerna
på facebook som jag såg idag. Juden (en snubbe), alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0