Magont

Som sagt så la jag mig framför TV:n, men det tog inte lång tid förrän jag hade somnat. Tänkte tanken på att ta en liten powernap, men övergav den - det gick ju inte speciellt bra! Somnade typ fem minuter senare, haha.
Vaknade i alla fall av att Lina frågade om jag skulle med till Annelund. Så jag följde med och var plötsligt väldigt pigg (tror att powernapen funkade ändå). Dock hade jag fått jävligt ont i magen och kunde knappt röra mig, och när vi märkte att Linas cykel hade fått en mystisk punktering under dagens gång så begav vi oss för att sakta gå genom stan. Det var först när vi hade kommit fram till Lina och jag hade fått i mig ett glas vatten och lite mat som magen började kännas aningens bättre (fast den gör fortfarande ont).
Följde sedan med till Öjebyn där jag råkade börja läsa igenom en teoribok till körkortet. Lite taggad blev jag ju ändå på att börja med det nu. Sen kom jag på att jag hade glömt att handla idag, så jag cyklade hem ganska tidigt ändå.

Nu sitter jag här och äter en yoghurt (hoppas att det hjälper mot magen). Har även äntligen fått mitt mediebiblotek på winamp att fungera, det har inte funkat sen i vintras någon gång så lite arg har jag ju varit. Men nu funkar det då, så jag har gjort en playlist med massa gamla favoriter ♥ Förra årets musik säger jag bara, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0