Kröjm och åter kröjm

Vet egentligen inte vad jag ska skriva för jag känner verkligen ingen motivation när familjen bor här. Sitter inte ens vid datorn mer än vad jag hinner kolla facebook och några bloggar! Och om ni vill veta en hemlizz så kanske jag kommer att dras med dem betydligt längre än vad jag trodde.. Nämligen en månad till minst? Om jag nu inte har hunnit bli galen innan dess och har hoppat ut genom fönstret ofc.
För jag saknar verkligen att kunna göra preeeeecis som jag vill och inte känna att jag måste vara tyst klockan elva på kvällen eftersom att två personer ligger och sover i samma rum. Jag saknar att kunna lyssna på musik på hög volym och att kunna sova precis så länge jag vill (i alla fall till klockan ringer). Det som är skönt är självklart att nu tar mamma hand om allt det jobbiga och tråkiga - så som att städa, diska, laga mat, handla och tvätta! De fjäskar som fan för att de ska få stanna kvar, yes! 

Nej, nu tänkte jag nog lägga mig framför TV:n och Jordan Rättsläkare!

Kommentarer
Postat av: jackie

Vad jobbigt, men se det positiva i det du får lagad mat och städning, haha men jag skulle bli galen om mamma ville flytta in här hos mig ett tag:S så du är väldigt tålig som står ut;P

2009-08-25 @ 12:59:01
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0