Jesse McCartney

Ska dra till bion om en timme.. Ska se Harry Potter igen, men denna gång med Karolina och Emma! Så det kommer nog att bli roligt, är ju inte så ofta man hittar på saker med de nu när vi har gått ut skolan.
Så egentligen tänkte jag hinna kolla facebook (jag är nörd) och så innan jag ska äta samt fara, men eftersom att FB har ett psykiskt sammanbrott för tillfället känner jag att det nog är en plan som jag får överge. Annars sitter jag och lyssnar på Jesse McCartney eftersom att jag och Agge gick och pratade om nostalgimusik nyss. Vi har hunnit med att sitta och vara döda vid kanalen. Vi kunde ha tigt skjuts till Klubbgärdets båthamn av några 15-16 åringar, men det kom vi på först senare.. Attanz!



(Märkte dock att ljudet är ganska lågt, men ändå ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0