Hejdå Agnes!

Är inte alls bra på att uppdatera känner jag. Men kommer nog inte vara så aktiv den närmsta veckan - mamma och André bor nämligen hos mig nu. Dock kommer jag försöka att uppdatera någon gång om dagen ändå!

Idag for jag alltså till staden för att träffa Snuttan och Olivia. Olivia hade hunnit bli galen stor och var galet söt! Synd att de bor så långt bort så att man missar hennes uppväxt så mycket.. Men det kanske blir andra bullar på det området inom en snar framtid, hehe.
Träffade i alla fall Agnes på Max och det kändes som att det var lite konstig stämning. Det låg som över en att det var sista gången man skulle träffa henne på hur länge som helst då. For förbi henne en sväng också innan det bar av mot Kallax. Askonstigt är det enda jag kunde säga typ. Vi följde med henne in till terminalen innan hon hennes flyg skulle gå och det kändes inte speciellt roligt när hon skulle stiga på. Men jag är glad för hennes skull! Hon är fortfarande min beztizzzzz hihiihi. Kommer bara kännas otroligt weird de närmaste dagarna, men förhoppningsvis kommer det att bli bättre med tiden (som sagt, det finns ju cam (6) HAHA)!


Min bezta ven! ♥ BEZTIZZ 4-EVAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

BZTZ



BAJS

och

westlife 4eva yo







fispropp

2009-08-19 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0