Greek s02e22

Jag har nämt det förut, men jag måste nämna det igen!
Jag älskar hösten.
Och jag älskar den inte för att sommaren försvinner (för vem vill egentligen att den underbara sommaren ska försvinna för att inte återvända på tio månader?) utan för att den är så mysig. Det är fortfarande ljust ute under dagarna samtidigt som det är mörkt ute på nätterna. Sen börjar alla serier om (eller nästan i alla fall)! Det måste ju vara det underbaraste av allt? De serier som man har följt något år och som har haft ett sommarbreak kommer tillbaka så att man får veta nya detaljer. För jag måste ju erkänna att jag kan OTH säsong 1-6 ganska så jättebra vid det här laget. Också Greek kommer jag ihåg det mesta utav. Och därför blir jag extra glad när jag tänker på att Greek börjar om på måndag! Alltså om bara fem dagar.











Sista avsnittet från andra säsongen. Helt sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0