Breakdance

Nu har jag hunnit vara på bion! Jag och Karro skrattade ibland så att vi grät, men jag antar att det blir så när man redan egentligen vet vad som ska hända. Efter jag kom hem gick jag och Agge ut med Lulle. Han blev helt lyrisk och överglad (det är längesen jag såg han så lycklig), men nu vill han ju självklart inte nöja sig med att vara inne. Dock vill jag inte att han ska vara ute hela natten, utan tänker släppa ut honom imorgon istället. Eller jag tror jag ska släppa ut honom imorgon istället, vet inte om jag står ut med jamandet så mycket längre nu. Det värsta är ju att han riktigt vet hur han ska göra för att få mig att vakna och bli arg när jag ligger och sover, det resulterar alltid i att han hamnar ute för att jag blir för less. Hoppas bara att jag kan stå emot frestelsen inatt!


Agnes och Rasmus på PDOL efter att vi hade åkt Breakdance.. Rasmus
har aldrig varit speciellt kamerakåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0