Äventyrslysten

Det är fan inte nådigt hur sugen jag är på äventyr. Jag skulle inte tveka om någon frågade mig just nu om jag skulle med till.. Var som helst! Jag skulle väl inte ha kunnat fara just idag eftersom att jag har praktiken, läggan och Lulle att tänka på. Men i helgen är jag ju ledig! Haha ne, men seriöst. Det känns nästan så extremt just nu. Samtidigt vill jag ju spara pengar så att jag ska kunna åka utomlands/flytta till en annan stad senare. Dock är det så tråååååkigt att spara pengar fastän jag vet att det är nödvändigt. Aja, ska fundera ut vad jag vill under kvällens gång, kanske har kommit på någon smart plan innan jag kommer mig i säng!

Kommentarer
Postat av: lini

JAG VILL MED UT PÅ ÄVENTYR KANSKE??

2009-08-06 @ 00:26:25
URL: http://linahjemdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0