Allt och lite till

Såg True Blood igår fastän att jag egentligen har varit lite emot den serien. Tyckte att den var ganska sexinriktad, men nog var den bra ändå! Ska nog fortsätta att se den, tycker att det är mysigt att ha något bestämt program på TV som man kan lägga sig och titta på.

OCH jag drömde typ världens äckligaste dröm inatt.
Det var en spindel i mitt rum och det var bara jag och Agnes som hade sett den, så ingen trodde på oss. Spindeln var enorm, jag kommer ihåg att jag wikipediade den i drömmen och de vägde 400 gram ... Not fresh! Kroppen var också asstor och inte var det nog med det, utan den var ju självklart tvungen att ha en en kropp full med ägg. Så när vi väl hade fått folk att tro på oss så att den kunde hittas och dödas hade den redan hunnit släppa äggen.
Jag vaknade av att det kändes som att saker kröp på mig, fy farao säger jag bara!

Ikväll ska jag till Karro direkt efter jobbet. Vi ska nämligen hitta på en sista sak tillsammans (låter tragist att säga, men för the moment då) innan Lisa åker iväg till Umeå! Och eftersom att det är hos Karro vi ska hålla hus kommer jag att bli kär i hennes kattunge! Hon fick ju faktiskt en norsk skogskatt-kattunge för två veckor sen... Så ni kan ju gissa var ni kommer att hitta mig ikväll? Jo just det, i närheten av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0